Selma - Mondhygienist

Sinds 2024 versterk ik met veel enthousiasme het team van Dental Center, samen met mijn ervaren collega’s. Mijn passie voor het vak begon al vroeg, sinds ik al jong was wist ik al zeker dat ik mondhygiënist wilde worden. In 2026 studeer ik af aan de ACTA in Amsterdam.
Met veel ervaring op zak, weet ik precies wat belangrijk is. Persoonlijk contact staat bij mij voorop. Mijn behandelingen worden door patiënten regelmatig ervaren als rustig, secuur en comfortabel. Dat is precies mijn doel! Ik kijk ernaar uit om u te verwelkomen en samen te werken aan een gezonde mond en een stralende lach.